(Video) Kadıköy’de Filistin’le dayanışma eylemi

KESK, DİSK, TMMOB ve TTB’nin çağrısıyla bu akşam İstanbul’da yapılan eylemde İsrail ve ABD protesto edildi.

Saat 19:00’da Kadıköy’de Haldun Taner Sahnesi önünde çok sayıda siyasi parti ve demokratik kitle örgütünden aktivistler Filistin halkıyla dayanışmak için toplandı.

Eylemde “Katil İsrail, Filistin’den defol”, “Emperyalistler yenilecek, direnen halklar kazanacak”, “Filistin’de düşene, dövüşene bin selam”, “Katil ABD, Ortadoğu’dan defol” ve “Yaşasın halkların kardeşliği” sloganları atıldı.

Dünyanın her yerinde barışın savunulduğu eylemde AKP’nin İsrail konusundaki tutumu eleştirildi.

Basın açıklaması kurum temsilcilerinin konuşmalarının ardından sona erdi.

DSİP: Katil İsrail, katil Trump!

Adalet Zemini: ABD ve İsrail ile tüm askeri, siyasi, ticari ve diplomatik ilişkiler dondurulmalıdır!​

ABD’nin Kudüs büyükelçiliği açılıyor: Gazze’de katliam​

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız