(Video) Hrant’ın Arkadaşları yine adalet nöbetindeydi

Hrant Dink davası görülmeye devam edilirken, Hrant’ın Arkadaşları bir kez daha Çağlayan Adliyesi önünde adalet talep etti.

Hrant Dink’in öldürülmesine ilişkin yeniden görülen davaya bugün Çağlayan’daki İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi’nde devam ediliyor.

Hrant’ın Arkadaşları adına eylemde konuşan Bülent Aydın “Cinayetin üstünden 10 yıl geçti. 10 yıldır adalet bekliyoruz” dedi.

Eylemde “Biz bitti demeden bu dava bitmez” ve “Hrant için adalet için” sloganları atıldı.

Açıklamanın ardından Hrant’ın Arkadaşları davayı takip etmek üzere adliyeye girdi.

ilginizi çekebilir

CHP GENEL BAŞKANI ÖZGÜR ÖZEL BURSA’DA
CHP’de “devlet aklı halk iradesine” karşı
anthropic-1-trilyon-dolar-deger-2026-1
Yapay zekâ: Büyük bir ticaretten ibaret
Articles Title Image_114
Yokluğun üretimi: Freud’dan Marx’a