TOKİ inşaatında çalışan işçiler eylem yaptı, kazandı

Zonguldak’ta TOKİ konutları inşaatında çalışan taşeron işçilerin, bayram öncesi iki aylık ücretlerinin ödenmemesi nedeniyle vinç kulesine çıkarak yaptıkları eylem kazandırdı.

Vince çıkan işçiler, taşeron firmadan aldıkları söz üzerine 9 saat sürdükleri eylemi bitirdi. Vince çıkan işçilerden Faysal Bekmez, işçiler olarak toplam alacaklarının yaklaşık 160 bin lira olduğunu, yüklenici firmanın bu parayı ödeyeceği sözünü verdiğini söyledi. Bekmez, “Yüklenici firmanın bu durumda bir suçu yok. Biz taşerondan paramızı alamadık. Yüklenici devreye girdi. Yaptığı iş karşılığında taşerona vereceği paradan bizim ücretimizi ödeyecek” dedi.

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler