Kırklareli’deki Şişecam işçileri kazandı!

Şişecam tarafından Kırklareli’deki fabrikadan işten çıkarılan 90 işçi, Eskişehir’deki fabrikada istihdam edilecek. İşçiler öneriyi kabul ettiler.

Kırklareli’de işten çıkarılan Şişecam işçileri, Eskişehir’deki fabrikada çalışacaklar. Bugün işe dönme talebiyle Tuzla’ya gideceklerini duyuran 90 işçi. Sabah erken saatlerde Kristal-İş Lüleburgaz Şubesi önünde toplandı ve daha sonra toplantı yaptılar. Toplantı sonunda işçiler Şişecam Genel Merkezi’nin geri adım atarak, atılan tüm işçileri Eskişehir fabrikasında istihdam etmeyi kabul ettiğini açıkladı. İşçiler bu karar üzerine Tuzla’ya gitmekten vazgeçtiler.

ilginizi çekebilir

HKwOGuJXUAAspn8
ÖzeI Sektör Öğretmenleri Sendikası iIe dayanışmaya!
İklim Krizi ve gizli düşman
İklim Krizi ve Görünmez Düşmanlar: Sularımızda Bekleyen Dört Büyük Tehdit
CHP GENEL BAŞKANI ÖZGÜR ÖZEL BURSA’DA
CHP’de “devlet aklı halk iradesine” karşı