İdil Eser: “Tüm arkadaşlarımızı çıkarana kadar çalışacağız”

Kamuoyunda “Büyükada Davası” olarak bilinen ve 11 insan hakları savunucusunun yargılandığı davada, tahliyesine karar verilen sekiz sanık, Perşembe gününün ilk saatlerinde Silivri Cezaevi’nden ayrıldı.

İki ayrı araçla, kadınlar ve erkekler ayrı olarak cezaevi dışına çıkarılan 8 kişi burada yakınları ve arkadaşları tarafından karşılandı.

BBC Türkçe’nin haberine göre, gazetecilere açıklama yapan Uluslararası Af Örgütü Türkiye Direktörü İdil Eser, “Biraz normalleşmek için zamana ihtiyacımız var. Bütün arkadaşlarımızı, içerideki bütün gazetecileri ve uluslararası af örgütü yönetim kurulu başkanını da dışarı çıkartana kadar çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Büyükada’da tutuklanan insan hakları savunucularının tamamı özgür!

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler