Yoksulluğa isyan eden inşaat işçisi, TBMM önünde kendini yaktı

Geçim sıkıntısı yaşayan bir inşaat işçisi, Meclis Devlet Hastanesi önünde kendini yaktı.

Meclis’in Dikmen kapısına 50 metre uzaklıktaki hastane önüne benzin bidonuyla gelen 39 yaşındaki S.A., maddi sıkıntıları olduğunu, kendini ateşe vereceğini söyledi.

İşçi benzini üzerine döktü ve çakmağı ateşledi. Bu sırada polisler işçiye müdahale etti. S.A.’nın alev alan kıyafetleri söndürüldü.

Kafasının sol tarafında yanık olduğu belirlenen S.A. olay yerine gelen ambulansla Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız