Hrant’ın Arkadaşları’nın adalet nöbeti sürüyor

Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink’in öldürülmesine ilişkin yeniden görülen davaya bugün (10 Nisan) Çağlayan’daki İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi’nde devam edilecek.

13. celsenin ilk duruşması öncesine saat 10’da adliyenin c kapısı karşısında toplanan Hrant’ın Arkadaşları, “Hrant İçin Adalet İçin”, “Öldür Diyenler Yargılansın”, “Hepimiz Hrant’ın Hepimiz Ermeniyiz” sloganları attı.

Yapılan açıklamada davanın 10 yılı aştığı vurgulanarak Hrant Dink cinayetinin tüm sorumlularının hala yargılanamadığı ifade edildi. Açıklama biz bitti demeden bu dava bitmez sloganlarıyla tamamlandı.

Hrant’ın Arkadaşları’ndan Bülent Aydın, gün boyunca davada konuşulanları twitter hesabından kamuoyuna duyuracak.

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-20 at 14.22
Ankara Onur Yürüyüşü tüm engelleme çabalarına rağmen yapıldı
pers kapak
Perspektifler - Şenol Karakaş anIatıyor
123946
Öğretmenler grevde: “Hak diyenin ağzına vurulmamalı, yol açanın yolu kesilmemelidir!”