Çankırı’da lastik işçileri iş bıraktı

Çankırı Sumitomo Lastik fabrikasında sendikaya üye oldukları için 4 işçinin sözleşmeleri feshedildi. Arkadaşlarının işten çıkartılmasına tepki gösteren işçiler, arkadaşları işe geri alınana kadar iş bırakma eylemi başlattılar.

Çankırı Postası‘nın aktardığına göre, Sumitomo Lastik fabrikasında çalışan işçilerin yaklaşık 210’u Lastik-İş sendikasına üye oldu. Fabrika yönetimi sendikaya üye olan 4 işçinin iş akdini feshedince, fabrikada çalışan yaklaşık 300 işçi, mesai başlamasına rağmen iş başı yapmadı.

Fabrikanın önünde yapılan eylemde ise patronun tutumu protesto edildi.

Yapılan görüşmelerin ardından eylem sonlandırıldı.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız