Antep’te mültecilere saldıran 45 kişiden 44’ü serbest bırakıldı

Antep’te 11 kişinin yaralandığı saldırılarda yer aldıkları için gözaltına alınan 45 kişiden 44’ü serbest bırakıldı.

Gaziantep’te sosyal medya üzerinden yapılan provokatif çağrıların ardından önceki gün Suriyelilerin yaşadığı mahalleye yönelik saldırıya katıldıkları belirtilen 45 kişinin adliyedeki işlemleri tamamlandı.

Gazete Duvar‘dan Murat Güreş’in hazırladığı habere göre, bazıları adliyeye mevcutlu getirilen şüpheliler, “mala zarar verme”, “halkı kin ve düşmanlığa tahrik” suçlamasıyla savcıya ifade verdiler.

Saldırıların başlamasına neden olduğu belirtilen bir kişi tutuklanırken, çoğu 18 yaşından küçük 44 kişi adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Gaziantep’te 23 Aralık’ta iki kardeşin bıçaklanmasının ardından, WhatsApp üzerinden yapılan çağrılar üzerine Suriyeliler önceki akşam bıçaklı, silahlı saldırıların hedefi olmuştu.

Saldırıda ikisi tabancayla olmak üzere 11 kişi yaralanmıştı.

ilginizi çekebilir

HKwOGuJXUAAspn8
ÖzeI Sektör Öğretmenleri Sendikası iIe dayanışmaya!
İklim Krizi ve gizli düşman
İklim Krizi ve Görünmez Düşmanlar: Sularımızda Bekleyen Dört Büyük Tehdit
CHP GENEL BAŞKANI ÖZGÜR ÖZEL BURSA’DA
CHP’de “devlet aklı halk iradesine” karşı