Ankara’da Sokak Akademisi ilk dönemini tamamladı

OHAL döneminde akademi üzerinde artış gösteren baskı ve tasfiyelere bir tepki olarak başlatılan Sokak Akademisi girişimi ilk ders dönemini tamamladığını açıkladı.

Ayrancı Portakal Çiçeği Parkı’nda yapılan 15. sokak dersini DSİP üyesi, Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden ihraç edilen Can Irmak Özinanır anlattı.

Dersin ardından 9 yaşındaki Defne’nin keman dinletisi ve piknik gerçekleştirildi.

Okulların tatil edilmesi nedeniyle öğrencilerinin çoğunluğunun şehir dışında bulunduğunu belirten Sokak Akademisi üyeleri Eylül ayına kadar sokak derslerine ara verdiklerini açıklayarak “önümüzdeki yıl yeni ve geliştirilmiş bir programla sokaklarda olmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Sokak Akademisi 4 Aralık 2016’ta Ankara Kuğulu Park’ta gerçekleştirilen ilk dersle başlamıştı.

Videolar:

https://www.facebook.com/sokakakademisi/videos/1391634397584162/

https://www.facebook.com/sokakakademisi/videos/1391670050913930/?pnref=story

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız