Şişli Belediyesi işçileri iş bıraktı

CHP’li Şişli Belediyesi işçileri, maaşlarının iki aydır ödenmemesi nedeniyle dün sabah iş bıraktı.

DİSK/Genel-İş İstanbul 3 Nolu Şube Başkanı Şenol Erdem ve bazı sendika temsilcileri, belediye önünde bekleyen işçiler adına Şişli Belediyesi yetkilileriyle görüştü.

Şenol Erdem, görüşmenin ardından işçilere, Şişli Belediye Başkanı Hayri İnönü’den saat 14.00’e kadar maaşların ödeneceği sözünü aldıklarını ifade etti.

Bunun üzerine eylem sonlandırıldı.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız