Ankara’da şehir hastanesi inşaatında işçiler direnişte

Ankara’da yapımı devam eden Etlik Şehir Hastanesi şantiyesinde çalışan işçiler, yemek ve barınma konusundaki sorunlar nedeniyle iş bırakıp, şantiyede eylem başlattı.

Yüzlerce işçinin katıldığı eylemde, yönetim istifaya çağrıldı. İşçilerin eylemleri üzerine çok sayıda polis şantiye alanına girdi.

İşçiler eylemlerini sürdüreceklerini belirtti.

Etlik Şehir Hastanesi şantiyesinde çalışan işçiler, daha önce de yemek ve barınma sorunları ile ilgili gündeme gelmişti. İşçiler bu nedenlerle en son polisin GBT uygulamasına maruz kalmış ve yatak odalarına kadar didik didik aranmışlardı.

(Ahvalnews)

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız