İki barış akademisyenine daha hapis cezası

Prof. Dr. Füsun Üstel ve Doç. Dr. Veli Polat, Barış İçin Akademisyenler’in “Bu suça ortak olmayacağız” başlıklı bildirisine imza attıkları için İstanbul 32. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 1 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldılar.

İstanbul’da Çağlayan Adliyesi’nde devam eden Barış İçin Akademisyenler davalarında iki hapis cezası daha verildi. Galatasaray Üniversitesi’nden Prof. Dr. Füsun Üstel ve İstanbul Üniversitesi’nden Doç. Dr. Veli Polat 1 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı. 32. Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülen duruşmada Üstel’in cezası hükmün açıklanmasının geri bırakılmasını talep etmediği ve ‘pişmanlık beyanı olmadığı için’ ertelenmedi. Karara karşı İstinaf Mahkemesi’nde itiraz yolu açık bırakıldı. Polat’ın hapis cezası ertelendi.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız