Şehir hastanesi emekçileri mücadelede! 2. gün…

Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi’nde görev yapan sağlık emekçilerinin ek ödemelerin verilmesi talebiyle başlattıkları eylemler ikinci gününde.

Yönetimin hastane içerisinde yürüyüş yapılmasına izin vermemesi üzerine 200 sağlık çalışanı hastane önünde bir araya gelerek ek ödemelerin ödenmemesini alkışlarla protesto etti.

Şehir hastanesindeki hekimlerden ‘ek ödeme’ yürüyüşü

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!