Kuzey Marmara Otoyolu’nda 800 işçi işten çıkarıldı

Kuzey Marmara Otoyolu inşaatında çalışan 800 işçi, projenin durması ve firmanın iflas ettiği gerekçesiyle işten çıkartıldı.

Üçüncü köprü ve Osmangazi köprüleri ile bağlantı sağlayacak olan otoyol inşaatının Taşkışığı ve Kandıra yolundaki şantiyelerinde çalışan yaklaşık 800 işçi işten çıkarıldı.

Dün akşam saatlerinde yetkili firma işin durduğunu ve iflas ettiklerini söyleyerek işçileri işten çıkardı.

Kararın duyurulmasıyla birlikte şantiyeye getirilen arabulucuların işçilerle patron arasında uyuşmazlık tutanağı tuttuğu belirtilirken, mağdur edildiklerini söyleyen işçiler tazminat da alamayacaklarını söylediler.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız