Mine Özerden: ‘Bu işin sonu nereye kadar gidecek’

Gezi Parkı davasında haksız yere 18 yıl cezaya çarptırılan sinemacı ve çevre aktivisti Mine Özerden, hapisten yolladığı mesajda “Bu saçma sapan davanın gidişatını şaşkınlıkla seyrediyorum” dedi.

Mine Özerden’in mesajı:

“İklimin adaleti şuurlu şuursuz, inançlı inançsız, zengin fakir diye ayırmıyor. Elbette gücü, parası az olan daha önce telef oluyor. Seller, yangınlar, zorunlu göçler artıyor. Ancak kalanlar gidenlerin nedeni olma ağırlığı ile ne kadar yaşayabilir? O yaşayanlara artık insan denir mi? Bilmiyorum. Nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde öznesi olduğum bu saçma sapan davanın gidişatını kendimi de dışarıdan izleyerek şaşkınlıkla seyrediyorum artık. Bu işin sonu nereye kadar gidecek merak ediyorum.”

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!