Sevag Şahin Balıkçı mezarı başında anılacak

Soykırımın 96. yıl dönümünde, 24 Nisan 2011’de daha sonradan BBP bağlantılı olduğu anlaşılan bir başka er tarafından, zorunlu askerlik görevini yaparken öldürülen Ermeni er Sevag Şahin Balıkçı, 8. ölüm yıl dönümünde mezarı başında anılacak.

Nor Zartonk’un sosyal medya hesaplarından yapılan açıkamada, “Aramızdan alınışının 8. yılında Sevag Balıkçı’yı unutturmamak ve ailesiyle dayanışmak için 24 Nisan Çarşamba günü saat 14.30’da Şişli Ermeni Mezarlığında onu anacağız, onu bizden alanlardan hesap soracağız” denildi.

(Arşiv) Marksist.org’un 24 Nisan dosyası

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız