24 Nisan’da kaybettiklerimiz Şişhane Meydanı’nda anılacak

24 Nisan 1915’te kaybettiklerimiz, yarın İstanbul’da anılacak.

Basın açıklamasına davet:

24 Nisan’da kaybettiklerimizi saygıyla anıyoruz

24 Nisan 2019 (Çarşamba) saat 19.00, Şişhane Meydanı (Şişhane metro durağı Şişhane çıkışı)

İletişim: 0 (555) 637 24 50

Facebook etkinliği

24 Nisan anma platformu

Ayrıca, İHD de gündüz 12:00’de Sultanahmet Meydanı Türk İslam Eserleri Müzesi önünde bir açıklama yapacak.

Saat 14:30’da ise Şişli Ermeni mezarlığında Sevag Şahin Balıkçı anılacak.

1915 inkârının toplumsal ve siyasal yansımaları tartışıldı

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız