Vigo direnişi devam ediyor: ‘Ekmeğimizin küçülmesine izin vermeyeceğiz’

Paket başı ücret dayatmasına isyan eden Vigo motokuryeleri, 15 Nisan Pazartesi günü şirketin İstanbul Kadıköy’deki merkezi önünde toplanacak.

Getir’e bağlı Vigo şirketinde çalışan motokuryeler, saatlik ücret 85₺ artı paket başı ücret 50₺’ye çalışırken, paket başı 75₺ çalışma dayatıldı.

Bunun üzerine kontak kapatan ve İstanbul’un birçok ilçesinde eylemler yapan Vigo işçileri, direnişe devam kararı aldı.

Motorlu Kurye İşçileri Derneği’ndeki toplantının ardından açıklama yapan işçiler, yaşanan haksızlığı aktardı: Vigo sitesine göre 5 bin motokurye çalışıyor. Paket başı ücret dayatmasıyla birlikte günlük 50 lira, ayda ortalama 10 bin gelir kaybına uğratıldılar. Vigo’nun işçilerin 50 milyon lirasına el koydu.

TEHİS’te örgütlenen motokuryeler, tüm arkadaşlarını 15 Nisan saat 15:00’te Kadıköy Kozyatağı Nida Kule’deki Vigo merkezi önde toplanmaya çağırıyor.

ilginizi çekebilir

lgbti-lar-kimliklerini-yasayamiyor
221 kurumdan 12. yargı paketine karşı açıklama: “Eşitlik için yan yanayız!”
global
Dünya Eşitsizlik Laboratuvarı’ndan Küresel Adalet Raporu
whatsapp-image-2026-06-10-at-144625
12'nci Yargı Paketi’ne Antalya'dan tepki: ‘LGBTİ+’lar ve kadınlar hedef alınıyor’