Şehir hastanesi emekçileri mücadelede! 2. gün…

Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi’nde görev yapan sağlık emekçilerinin ek ödemelerin verilmesi talebiyle başlattıkları eylemler ikinci gününde.

Yönetimin hastane içerisinde yürüyüş yapılmasına izin vermemesi üzerine 200 sağlık çalışanı hastane önünde bir araya gelerek ek ödemelerin ödenmemesini alkışlarla protesto etti.

Şehir hastanesindeki hekimlerden ‘ek ödeme’ yürüyüşü

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler