Roboski’de katledilenler İzmir’de anıldı

2011’de Şırnak Uludere’de TSK’ya savaş uçaklarının bombardımanı sonucu katledilen 34 kişi İzmir’de anıldı.

İzmir Emek, Barış ve Demokrasi Güçleri’nin çağrısıyla Alsancak’ta yapılan anmaya DSİP üyeleri de katıldı.

2011’de olay gerçekleştiği andan itibaren, Roboski’de sivillerin katledildiği, bunun bir katliam olduğu ortaya çıkmıştı. Yakınlarını kaybedenlerin toplumsal destekle karşı bulan taleplerine rağmen 8 yıldır adalet gelmedi.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız