Nükleer santral temelinde çatlak

Mersin-Akkuyu’da inşaatı süren nükleer santralde reaktörün oturacağı temelin bazı bölümlerinde çatlak oluştu.

Rus şirketi Rosatom tarafından Mersin-Akkuyu’da inşa edilmekte olan nükleer santralin temelinde çatlak oluştu. Reaktörün oturacağı yerin temelinde oluşan çatlaklara Türkiye Atom Enerji Kurumu müdahale etti. Çatlak olan bölümler kırılarak yenilendi. Ancak Habertürk’ten Olcay Aydilek’in haberine göre yeniden temel atılan bölümlerde tekrar çatlak oluştu.

Bazı bölümlerde yeniden çatlak oluştuğunun tespite edilmesi üzerine TAEK yeniden talimat verdi ve “baz temel” olarak anılan bölümde beton çalışmaları tamamlandı.

ilginizi çekebilir

HKwOGuJXUAAspn8
ÖzeI Sektör Öğretmenleri Sendikası iIe dayanışmaya!
İklim Krizi ve gizli düşman
İklim Krizi ve Görünmez Düşmanlar: Sularımızda Bekleyen Dört Büyük Tehdit
CHP GENEL BAŞKANI ÖZGÜR ÖZEL BURSA’DA
CHP’de “devlet aklı halk iradesine” karşı