Kuzey Kıbrıs halkı barış için eylemdeydi

Kuzey Kıbrıs’ta Afrika gazetesine yönelik saldırılara karşı ve barış için binlerce kişi yürüdü.

Sendikal Platform tarafından düzenlenen eyleme yağmurlu havaya rağmen binlerce kişi katıldı.

Yürüyüşte “Barışa, demokrasiye, toplumsal varlığımıza sahip çıkacağız” pankartı açılırken “Faşizme karşı omuz omuza”, “Bu memleket bizim, biz yöneteceğiz”, “Yaşasın halkların kardeşliği” ve “Birlik, mücadele dayanışma” sloganları atıldı.

Eylemde, kardeşlik, saygı, hoşgörü gibi değerlerin karşısına konulmak istenen linç kültürü, şiddet, ayrımcılık, savaş ve faşizan yaklaşımları kabul etmeme mücadelesini ortaya koymak için meydanda toplanıldığı ifade edildi.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız