İstanbul’da yaşayan Sudanlılar: Askeri yönetime hayır!

Sudan’da katliam yapan askeri yönetim, Saraçhane Parkı’nda protesto edildi.

İstanbul’da yaşayan Sudanlılar, 15 Haziran günü Fatih Saraçhane Parkı’nda toplandı. Arapça ve Türkçe basın açıklaması yapıldı.

Sudanlı öğrenci Abdalatif Mehmed Jelani yaptığı açıklamada, “Hartum’da Genelkurmay önünde toplanan Sudan halkına ateş açılarak kanlı bir katliam hunharca gerçekleştirilmiştir… Askeri rejime hayır diyoruz. Sudan halkı olarak en kısa zamanda ülkenin başına sivil hükümetin geçmesini istediğimizi buradan belirtmek istiyoruz” dedi.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız