Kadın örgütleri depremlerin 1. yıldönümünde İstanbul’da sokağa çıkıyor

Kadınlar Birlikte Güçlü Platformu, 6 Şubat’ta Kadıköy’de yürüyüşe çağırdı: “Kadınlar unutmuyor. Affetmiyor, hesap soruyor!”

Platformun çağrısı:

“6 Şubat 2023’te 11 ili, milyonlarca insanı ve canlıyı etkileyen depremlerin birinci yılında deprem bölgesindeki kadınların sesini İstanbul sokaklarına taşımak için yan yana geliyoruz.

6 Şubat Salı günü 19.30’da Süreyya Operası önünde toplanıp Kadıköy Meydanı’na yürüyoruz!”

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!