Mutlu Akü işçileri ek zam istiyor

İstanbul Tuzla’da bulunan Mutlu Akü fabrikasında çalışan işçiler, toplu iş sözleşmesinde belirlenen ücretlerin eridiğini belirterek yüzde 34 ek zam talep ediyor.

Petrol-İş 2 No’lu Şube üyesi işçiler, 2 Ağustos günü yemekhanede ses çıkarma eylemi yaptı.

Sendikanın işyeri temsilcisi Yılmaz Erturan, “Alım gücümüz düştü, sözleşmedeki ücretler bugün en acil ihtiyaçlarımızı karşılamamıza dahi yetmiyor. Talebimiz açıklanan resmi enflasyon oranında zam yapılması. Yüzde 34 zammı dahi çok gören bir patron var. Eğer taleplerimiz karşılanmazsa eylemlere devam edeceğiz” diye konuştu.

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler