Ford Otosan fabrikasında 1383 işçi karantinada

Salgın hızla yayılırken Ford Otosan Gölcük fabrikasında, testi pozitif çıkan ve pozitiflerle temaslı olduğu için karantinaya alınan işçi sayısı 1383’e çıktı.

Evrensel’in haberine göre fabrikadaki salgına ilgili rakamlar Genel Müdür Haydar Yenigün tarafından bugün çevrimiçi yapılan toplantıda açıklandı.

Böyle gitttiği takdirde vakaların daha da artacağını belirten işçiler, üretime ücretli izin verilerek 14 gün süreyle ara verilmesini istiyor.

Koç Holding- Ford Otosan’ın 3 fabrikasında 8 bin 290’ı mavi yakalı olmak üzere toplam 10 bin 899 kişi çalışıyor. İşçilerin üçte ikisi salgının yayıldığı Gölcük fabrikasında.

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!