Sevag Balıkçı mezarı başında anıldı

24 Nisan 2011 tarihinde zorunlu askerlik görevini yaparken, aynı birlikteki bir askenin silahından çıkan kurşunla hayatını kaybeden Sevag Şahin Balıkçı, bugün bir kez daha mezarı başında anıldı.

Saat 14:30’da Şişli Ermeni Mezarlığı’nda yapılan anmaya Sevag Şahin Balıkçı’nın ailesi, dostları ve 1915’le yüzleşmenin sağlanması için mücadele edenler katıldı.

Eylemde milletvekilleri Garo Paylan ve Sezgin Tanrıkulu da yerlerini aldı.

Alex Kalk tarafından Nor Zartonk adına yapılan konuşmada, bir bebekten katil yaratan karanlığa karşı mücadele edenlere teşekkür edildi.

1915 inkârının toplumsal ve siyasal yansımaları tartışıldı​

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız