Hakem Heyeti hükümetin istediğini yaptı: Memurlara sefalet zammı

11 üyesinin 7’si Cumhurbaşkanlığı tarafından atanan Kamu Görevlileri Hakem Kurulu, hükümetin memurlara önerdiği zam teklifini onayladı.​

Hakem heyeti, hükümetin memur maaşları ile memur emeklisi aylıklarına ilişkin 2020’de yüzde 4+4, 2021’de yüzde 3+3 zam teklifinin kabul edildiğini duyurdu.

Toplu sözleşme masasına yetkili sendika olarak oturan Memur-Sen, taban aylığa seyyanen 200 lira, ilk yıl yüzde 8+7, ikinci yıl yüzde 6+6 zam ve birinci yıl yüzde 3, ikinci yıl yüzde 2 refah payı talebinde bulunmuştu.

Kamu işçilerine olduğu gibi 3 milyon memur ve 2 milyon memur emeklisine “kemer sıkma” denilerek, enflasyonun altında artış dayatıldı.

ilginizi çekebilir

HKwOGuJXUAAspn8
ÖzeI Sektör Öğretmenleri Sendikası iIe dayanışmaya!
İklim Krizi ve gizli düşman
İklim Krizi ve Görünmez Düşmanlar: Sularımızda Bekleyen Dört Büyük Tehdit
CHP GENEL BAŞKANI ÖZGÜR ÖZEL BURSA’DA
CHP’de “devlet aklı halk iradesine” karşı