Geri gönderme merkezine gönderilen göçmen intihar etti

Aydın’da geri gönderme merkezine gönderilen 19 yaşındaki Afganistanlı göçmen intihar etti.

Aydın Kulis sitesinin haberine göre Aydın’da 19 yaşındaki Afganistanlı mülteci Atamoha Emiri kendini ranzaya asarak intihar etti. Emiri’yi bulan ve yetkililere haber veren geri gönderme merkezinde bulunan diğer göçmenlerdi. Geri gönderme merkezine gelen 112 ekipleri Emiri’nin hayatını kaybettiğini belirledi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız