Fransa’da işçiler sarayın gazını kestiler

Fransa’da Cumhurbaşkanı Macron’un özelleştirme planlarına sinirlenen işçiler Elysee Sarayı’nın gazını kestiler.

Fransa’da Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron’un özelleştirme politikalarına karşı çıkan işçiler, Macron’un ikamet ettiği Elysee Sarayı’nın gazını bir süreliğine kestiler. Macron, Ulusal Elektrik ve Gaz İdaresi’ni özelleştirmeye çalışıyor. Bun tepki gösteren işçiler Perşembe günü saat 11.00’den itibaren Elysee Sarayı’nın gazının vanasını 3 saat süre ile kapattılar.

Genel Emek Konfederasyonu (CGT) Paris temsilcisi Olivier Fegueux yaptığı açıklamada, “Bizim sendikamız, sürekli olarak Cumhurbaşkanı ve hükümete, ulusal elektrik ve gaz idaresinin neden dağıtılacağı sorusunu yöneltti. Bize bir yanıt gelmediği için biz de grevci işçilerle birlikte, Elysee Sarayı’nın gazını kapattık” dedi.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız