Cumartesi Anneleri 973. haftada yine Galatasaray Meydanı’ndaydı

Cumartesi Anneleri, 1995 yılından bu yana sürdürdükleri eylemlerin 973’ncü haftasında Galatasaray Meydanı’nda basın açıklaması yaparak kayıpların hesabını sordu.

Cumartesi Anneleri X hesabından yapılan duyurular şöyle:

“25 Ağustos 2018 tarihinden beri yasak ve polis şiddeti ile engellenen buluşmalarımızı gerçekleştirebilmek için verdiğimiz ısrarlı mücadele sonucunda, iki haftadır, yeniden, karanfillerimizi Galatasaray’da kayıplarımızla buluşturduk.”

“30 Kasım 1994 tarihinde Mardin Midyat/Doğançay köyünde gözaltına alınarak kaybedilen Nihat Aydoğan için adalet istemekten vazgeçmeyeceğiz.”

“Gözaltında Kaybedilen Nihat Aydoğan’ın eşi Halime Aydoğan: Devlet yetkililerine kayıplarımızı açığa çıkarabilirler, çıkarsınlar versinler bize”

ilginizi çekebilir

dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler
WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.33
Açlık grevindeki öğretmenlere gece saldırısı: Gaz, yumruk, küfür