Enerji şirketleri istedi, elektriğe %15 zam geldi

Enerji şirketleri, artan maliyetleri gerekçe göstererek, elektriğe %15 zam yaptı.

Habertürk’te yer alan habere göre Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nda (EPDK) anlaşan kamu ve özel şirketleri, milyonlarca kişinin yüzde 15 daha fazla fatura ödemesine karar verdi.

Elektrik fiyatları, 1 Temmuz’dan itibaren konut, ticarethane ve sanayide ortalama yüzde 14.98 oranında artırıldı.

BOTAŞ ay sonunda yeni tarifesini açıklayacak. Doğalgaz fiyatının da ciddi ölçüde zamlanması bekleniyor.

Çay, şeker ve motorinin ardından elektriğe yapılan zam, bütün ürünlerde fiyat artışına yol açacak.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız