DSİP: Barış ve özgürlük Newroz’una selam!

Devrimci Sosyalist İşçi Partisi (DSİP), Newroz’a ilişkin açıklamasında “Kürt halkının özgürlüğünü kazanmaya, barışın baharını yaşamaya yakınız” ifadelerini kullandı.

Açıklama şöyleydi:

“Bütün Türkiye nefesini tutmuş Öcalan’ın ne diyeceğini bekliyor.

Kürt halkının özgürlüğünü kazanmaya, barışın baharını yaşamaya yakınız.

Bunun için Batı’da yaşayan ve savaşa karşı olan herkese önemli bir görev düşüyor.

Kürdistan’dan uzanan barış eline karşılık vermeli; milliyetçiliği, ırkçılığı ve ezen ulus siyasetçilerinin kibrini yenmeliyiz.

Kürtlerin özgür olamadığı bir ülkede diğer halklardan emekçilerin de özgür olamayacağını biliyorsak, adalet ve eşitlik için sokaklara dökülmeliyiz.

Kobanê’de direnenlerin yanındayız.

Kürtlerin gasbedilen hakları iade edilsin.

Abdullah Öcalan’a özgürlük!

Yaşasın barış!

Newroz pîroz bê!

Meltem Oral-Şenol Karakaş
DSİP Eşsözcüleri
20.03.2015″

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.33
Açlık grevindeki öğretmenlere gece saldırısı: Gaz, yumruk, küfür
WhatsApp Image 2026-06-20 at 14.22
Ankara Onur Yürüyüşü tüm engelleme çabalarına rağmen yapıldı
pers kapak
Perspektifler - Şenol Karakaş anIatıyor