Balıkesir’de işsizliğe isyan eden yurttaş kendini yaktı

Balıkesir’de Karesi ve Altıeylül belediyelerinin bulunduğu binanın önünde kendini yakan bir yurttaş, ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Kendini yakan kişinin Muhterem Birgül adlı işçi olduğu, Birgül’ün işsiz olduğu için belediyeye defalarca iş başvurusunda bulunduğu, bu gerçekleşmeyince de belediyenin önünde kendisini yaktığı öne sürüldü.

Balikesirhaberajansı.com’un haberine göre, İşçi ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Bundan henüz birkaç hafta önce, bir inşaat işçisi yoksulluğa isyan ederek TBMM önünde bedenini ateşe vermişti. Bir başka işçi ise İzmir’de İŞKUR’un önünde “Bu devleti protesto ediyorum” diyerek soyunmuştu.

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!