Aliağa Belediyesi’nde işten çıkartılanların sayısı 187’e ulaştı

MHP’li Aliağa Belediyesi işçi kıyımına, işçiler ve sendikacılar ise direnmeye devam ediyor

31 Mart seçimlerinden bu yana işten çıkartılanların sayısı 187’ye ulaştı.

İşçilerin üyesi olduğu DİSK Genel-İş Sendikası, belediye yönetiminin işten atma gerekçesinin ‘teknolojik gelişme ve ekonomik yetersizlik’ olarak sunulduğunu belirtiyor.

Sendika, 31 Mart’ta ikinci kez seçilen Serkan Acar’ın yönettiği belediyenin borcunu yüzde 700 artışla, 35 milyondan 250 milyona çıkarttığına dikkat çekti.

MHP’li belediye başkanı, tüm sendikalı çalışanların iş akitlerini feshetmesinin ardından sendikalı işçi kalmadığı gerekçesiyle sendika yöneticisi ve işyeri temsilcilerini de işten attı.

İşçiler ve sendikacılar, baskılara karşı direnmeye devam edeceklerini duyurdu.

ilginizi çekebilir

HKwOGuJXUAAspn8
ÖzeI Sektör Öğretmenleri Sendikası iIe dayanışmaya!
İklim Krizi ve gizli düşman
İklim Krizi ve Görünmez Düşmanlar: Sularımızda Bekleyen Dört Büyük Tehdit
CHP GENEL BAŞKANI ÖZGÜR ÖZEL BURSA’DA
CHP’de “devlet aklı halk iradesine” karşı