AKP’nin Gezi korkusu sürüyor: 31 Mayıs’ta metroyla ulaşıma engel

AKP’nin, zayıflamasına yol açan süreci başlatan Gezi direnişiyle ilgili korkusu sürüyor. Yarın Taksim civarındaki metro durakları ve Kabataş füniküler hattı çalışmayacak.

Gezi eylemlerinin yıl dönümü olarak kabul edilen 31 Mayıs’ta, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), Taksim’e çıkan raylı ulaşım sistemlerini kapatacağını açıkladı.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne ait toplu taşıma araçlarına asılan duyuruda şöyle denildi:

“31 Mayıs 2015 Pazar günü 09.00’dan itibaren ikinci bir bildirime kadar M2 Yenikapı-Hacıosman metro hattında Şişhane, Taksim ve Osmanbey istasyonlarıyla F1 Kabataş-Taksim füniküler hattı kapalı olacaktır.”

ilginizi çekebilir

5798_pic1_k
“Onlara serf gibi davranıyorlar”: Arnavutluk'un İşkodra kentinde Roman aileler tahliye ve dışlanma tehdidiyle karşı karşıya
morg thuumb - hak hukuk ihanet vol
Videomuz yayında!
Embedded-AI
Üniversitelerden Vatikan'a... Yapay zekâya karşı tepkiler göz ardı edilemez