Greenpeace işçisi Kıymet Aram kazandı!

Çalıştığı Greenpeace’ten haksız bir şekilde işten çıkarılan, mobbinge uğrayan Kıymet Aram, işyeri önünde 10 gün önce başlattığı haysiyet mücadelesini kazandı.

Greenpeace yönetimi, yaşanan süreçten dolayı üzgün olduğunu ve kendisinden samimiyetle özür dilediklerini açıkladı.

ilginizi çekebilir

dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler
WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.33
Açlık grevindeki öğretmenlere gece saldırısı: Gaz, yumruk, küfür