Hak-İş yürüyüşü CHP önünde sonlandı

Hak-İş’in Bolu Belediyesi’nde işten çıkarılan 97 işçinin işe alınması talebiyle başlattığı yürüyüş, CHP Genel Merkezi önünde bir mitingle sona erdi.

Bolu’dan “Emek ve Adalet” yürüyüşüne başlayan Hak-İş temsilcileri, 12. günde Ankara’ya vardı. Evrensel’in haberine göre Gimat Kavşağı’ndan CHP Genel Merkezi’ne yürüyüyen Hak-İş korteji, burada yüzlerce Hak-İş üyesi işçi tarafından karşılandı. İşçiler, “Vur vur inlesin CHP dinlesin”, “Zulme karşı direneceğiz” sloganları atarak işten çıkarılan işçilerin geri alınmasını talep etti.

Mitingde konuşan Hak-İş Genel Başkanı Mahmut Aslan, CHP’nin “Hiçbir işçi işten atılmayacak” sözünü tutmasını isterken, işten atılan işçilere de işe alınıncaya kadar mücadele edeceklerinin sözünü verdi.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız