(Video) 19 Ocak’ta Agos’un önündeyiz!

Hrant’ın Arkadaşları, 12 yıllık adalet mücadelesinin sürdürülmesi için, 19 Ocak Cumartesi günü saat 15:00’te herkesi Agos’un önünde buluşmaya çağırıyor.

“Hrant’ın öldürülüşünün 12. yılı. Hâlâ ortada adalet yok. Vazgeçmek de yok!” diyen Hrant’ın Arkadaşları’ndan Ümit Kıvanç’ın hazırladığı çağrı videosunu okurlarımızla paylaşıyoruz…

ilginizi çekebilir

255992
Anadili Kürtçe olan aday meselesi
dunya-basini-chp-genel-merkezine-mudahaleyi-nasil-gordu (1)-modified
CHP, baskı, butlan ve sosyalistler
Juliana-21
‘Görevi kötüye kullanmanin daniskasi’: Obama, Trump ve Biden iklim davalarını nasıl engelledi?