Abluka derinleşiyor: İsrail, Gazze sınırını kapattı

İsrail Başbakanı Benyamin Netanyahu, 1.5 milyonu aşkın sivilin yaşadığı Gazze’ye ticari malların giriş noktası olan Kerem Şalom sınır kapısını kapattıklarını açıkladı.

İsrail, abluka altında tuttuğu Gazze’ye ticari malların geçiş yolu olan Kerem Şalom sınır kapısını kapatacağını duyurdu.

Netanyahu, bugün parlamentoda partisine yaptığı konuşmada, “Gazze’de Hamas rejimini derhal bastıracağız. Önemli bir adım atarak, bugün Kerem Şalom sınır kapısını kapatıyoruz. Ek adımlar da atılacak. Bunların ayrıntısına girmiyorum” dedi.

Kerem Şalom sınır kapısı, Gazze’ye ticari mal ve insani yardım taşıyan TIR’ların geçiş yaptığı nokta.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız