Valilik’ten grevci işçilerin yürüyüşüne yasak

İstanbul Valiliği, Ankara’daki katliamda hayatını kaybedenleri anmak için DİSK, TMMOB, TTB, KESK’in öncülüğünde Beyazıt Meydanı’na bugün yapılacak anma yürüyüşünü “uygun bulmadığı” için engelliyor.

Sabah saatlerinde birçok yerden buluşma noktalarına gitmek için yola çıkan gruplar engellenmeye çalışılırken, polisin bazı emekçileri ve aktivistleri gözaltına aldığı bildiriliyor.

Polis, Cerrahpaşa ve Sirkeci’den Beyazıt Meydanı’na yürümek isteyenleri engelliyor.

ilginizi çekebilir

HKwOGuJXUAAspn8
ÖzeI Sektör Öğretmenleri Sendikası iIe dayanışmaya!
İklim Krizi ve gizli düşman
İklim Krizi ve Görünmez Düşmanlar: Sularımızda Bekleyen Dört Büyük Tehdit
CHP GENEL BAŞKANI ÖZGÜR ÖZEL BURSA’DA
CHP’de “devlet aklı halk iradesine” karşı