Soykırımda katledilen Ermeni aydınlar anıldı

24 Nisan 1915’in 100. yıl dönümünde yapılacak olan anma etkinlikleri, bugün saat 10:00’da Ermeni aydınların anılmasıyla başladı.

24 Nisan’da sürgüne ve ölüme gönderilen aydınlardan Gomidas, Dr. Rupen Sevag ve Dr. Avedis Nakkaşyan’ın Harbiye’deki evlerinin önüne “hafıza taşı” konuldu.

İstanbul’da Taksim Meydanı’ndaki anma saat 19:15’te İstiklal Caddesi girişinde yapılacak.

Marksist.org’un 24 Nisan dosyası: Soykırım tanınsın, özür dilensin!​

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız