Öğrenci Forumu: Korona krizinden sonra nasıl bir dünya?

Koronavirüs krizi bütün dünyayı sarstı. İki aylık önlemlerin ardından patronlar kâr için “normalleşme” istiyor. Bu, sıradan insanlar ve işçi sınıfı için salgın ve ölüm demek.

Pandemi aynı zamanda nasıl bir toplumda yaşadığımız ve nasıl bir dünya istediğimizle ilgili tartışmaları da beraberinde getiriyor.

Antikapitalist Öğrenciler, krizin etkilerini, bundan sonra verilecek mücadeleleri ve koronavirüsün ardından oluşacak dünyayı tartışmak üzere online bir forum düzenliyor.

Gelin hep birlikte tartışalım!

Zoom toplantı linki:

https://us02web.zoom.us/j/86809550859?pwd=TzRZWFZrb25TU2ZDNUpycUd4WmhqQT09

ilginizi çekebilir

255992
Anadili Kürtçe olan aday meselesi
dunya-basini-chp-genel-merkezine-mudahaleyi-nasil-gordu (1)-modified
CHP, baskı, butlan ve sosyalistler
Juliana-21
‘Görevi kötüye kullanmanin daniskasi’: Obama, Trump ve Biden iklim davalarını nasıl engelledi?