Mutlu Akü işçileri ek zam istiyor

İstanbul Tuzla’da bulunan Mutlu Akü fabrikasında çalışan işçiler, toplu iş sözleşmesinde belirlenen ücretlerin eridiğini belirterek yüzde 34 ek zam talep ediyor.

Petrol-İş 2 No’lu Şube üyesi işçiler, 2 Ağustos günü yemekhanede ses çıkarma eylemi yaptı.

Sendikanın işyeri temsilcisi Yılmaz Erturan, “Alım gücümüz düştü, sözleşmedeki ücretler bugün en acil ihtiyaçlarımızı karşılamamıza dahi yetmiyor. Talebimiz açıklanan resmi enflasyon oranında zam yapılması. Yüzde 34 zammı dahi çok gören bir patron var. Eğer taleplerimiz karşılanmazsa eylemlere devam edeceğiz” diye konuştu.

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!