Irkçı saldırılar devam ediyor: Halep Lokantası tahrip edildi

Kayseri’deki pogromun ardından faşist çeteler sokak saldırılarını sürdürüyor. Konya’da Suriyeli göçmenlerin işlettiği Halep Lokantası taşlanarak kullanılamaz hale geldi.

ilginizi çekebilir

dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler
WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.33
Açlık grevindeki öğretmenlere gece saldırısı: Gaz, yumruk, küfür