Irkçı saldırılar devam ediyor: Halep Lokantası tahrip edildi

Kayseri’deki pogromun ardından faşist çeteler sokak saldırılarını sürdürüyor. Konya’da Suriyeli göçmenlerin işlettiği Halep Lokantası taşlanarak kullanılamaz hale geldi.

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler