İçişleri Bakanı istifayı “olay neticelenince” değerlendirecek

İçişleri Bakanı Selami Altınok, 128 kişinin hayatını kaybettiği Ankara katliamındaki ihmal iddiaları nedeniyle istifa edip etmeyeceği sorularıyla ilgili olarak “Siyasi tartışmalar olduğu için değerlendirmeyi tüm bu olayın neticelenmesinin ardından yapacağım” dedi.

Ankara katliamından sonra bir gazeteci İçişleri Bakanı Selami Altınok’a “İstifa edecek misiniz?” diye sormuş, Adalet Bakanı Kenan İpek’in gülümsemesi kamuoyunda tepki çekmişti.

İstifa tartışması, Bakan Altınok’a bugün bir kez daha soruldu. Bakan Altınok, o soruyu şöyle cevaplandırdı:

“Dersler çıkararak ek tedbirler alıyoruz. Siyasi tartışmalar olduğu için değerlendirmeyi tüm bu olayın neticelenmesinin ardından yapacağım.”

ilginizi çekebilir

damas
Şam'da düzenlenen ikinci Hukuk ve Haysiyet oturma eylemi
203905
DSİP: Nafaka hakkı gasp edilemez! Nefret paketine hayır!
HJ9WjCiW8AABU31-1
‘Flamingo Devrimi’nin içinden: Arnavutluk, Kushner-Trump’ın toprak gaspına karşı ayaklanıyor