Çiğli belediyesi işçileri ödenmeyen maaşları için öğle arası eylem yaptı

İlçeyi ayakta tutan belediye işçileri, ödenmeyen maaş farkları ve aylardır süren düzensiz maaş ödemelerine son vermek için İzmir Çiğli Belediyesi önünde uyarı eylemi yapıldı.

Genel-İş Sendikası yetkilisinin yaptığı açıklamada, belediye yönetimi tarafından bu uyarının dikkate alınmaması durumunda, 25 Mart’ta itibaren üretimden gelen güç kullanılarak iş bırakılacağı söylendi. Yarım saat süren uyarı eylemi işçilerin coşkulu sloganları ile sonlandırıldı.

ilginizi çekebilir

255992
Anadili Kürtçe olan aday meselesi
dunya-basini-chp-genel-merkezine-mudahaleyi-nasil-gordu (1)-modified
CHP, baskı, butlan ve sosyalistler
Juliana-21
‘Görevi kötüye kullanmanin daniskasi’: Obama, Trump ve Biden iklim davalarını nasıl engelledi?