Ağaç A.Ş. işçileri: ‘Haklarımızı alana kadar hiçbir yere gitmiyoruz’

İBB’ye bağlı Ağaç A.Ş. işçilerinin düşük ücret dayatmasına karşı direnişi bir haftayı geride bıraktı. Saraçhane’de geceli gündüzlü kalan işçiler “köle değiliz” diyor.

DİSK’e bağlı Birleşik Tarım Orman İşçileri sendikasında örgütlenen işçilerin tek bir talebi var: “Boğaziçi A.Ş ile yapılan sözleşme Ağaç A.Ş. işçileri ile de yapılsın.”

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!