‘Asgari ücret veriyorlar, VIP hizmet bekliyorlar’

Koç Üniversitesi Hastanesi’nde çalışan taşeron işçiler, ücretlerinin artırılması ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi için mücadele başlattı.

2 Ağustos günü vardiya değişimi sırasında hastane önünde toplanan işçiler eylem yaptı. ‘İşçiler burada, yönetim nerede?’ sloganı atıldı.

Temizlik ve hasta bakım işçilerinin eylemine bazı hekimler de destek verdi.

ilginizi çekebilir

WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.33
Açlık grevindeki öğretmenlere gece saldırısı: Gaz, yumruk, küfür
WhatsApp Image 2026-06-20 at 14.22
Ankara Onur Yürüyüşü tüm engelleme çabalarına rağmen yapıldı
pers kapak
Perspektifler - Şenol Karakaş anIatıyor