‘Asgari ücret veriyorlar, VIP hizmet bekliyorlar’

Koç Üniversitesi Hastanesi’nde çalışan taşeron işçiler, ücretlerinin artırılması ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi için mücadele başlattı.

2 Ağustos günü vardiya değişimi sırasında hastane önünde toplanan işçiler eylem yaptı. ‘İşçiler burada, yönetim nerede?’ sloganı atıldı.

Temizlik ve hasta bakım işçilerinin eylemine bazı hekimler de destek verdi.

ilginizi çekebilir

dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız
images (6)
Ermenistan seçimleri üzerine devrimci marksist perspektifler
WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.33
Açlık grevindeki öğretmenlere gece saldırısı: Gaz, yumruk, küfür