‘Asgari ücret veriyorlar, VIP hizmet bekliyorlar’

Koç Üniversitesi Hastanesi’nde çalışan taşeron işçiler, ücretlerinin artırılması ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi için mücadele başlattı.

2 Ağustos günü vardiya değişimi sırasında hastane önünde toplanan işçiler eylem yaptı. ‘İşçiler burada, yönetim nerede?’ sloganı atıldı.

Temizlik ve hasta bakım işçilerinin eylemine bazı hekimler de destek verdi.

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!