‘Asgari ücret veriyorlar, VIP hizmet bekliyorlar’

Koç Üniversitesi Hastanesi’nde çalışan taşeron işçiler, ücretlerinin artırılması ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi için mücadele başlattı.

2 Ağustos günü vardiya değişimi sırasında hastane önünde toplanan işçiler eylem yaptı. ‘İşçiler burada, yönetim nerede?’ sloganı atıldı.

Temizlik ve hasta bakım işçilerinin eylemine bazı hekimler de destek verdi.

ilginizi çekebilir

255992
Anadili Kürtçe olan aday meselesi
dunya-basini-chp-genel-merkezine-mudahaleyi-nasil-gordu (1)-modified
CHP, baskı, butlan ve sosyalistler
Juliana-21
‘Görevi kötüye kullanmanin daniskasi’: Obama, Trump ve Biden iklim davalarını nasıl engelledi?